“Kunder” betyr alt for deg

Kunder, eller interessenter, i ditt liv kan være mange. Både ledere, kollegaer, leverandører, kunder, samarbeidspartnere, venner og familie har en interesse i hva du gjør. På denne måten er de alle dine kunder.

Så hva kan du gjøre for at kundene dine er fornøyde?

Vi vet det er fire ting som utgjør et utmerket kundefokus. Før jeg sier mer om dem vil jeg vise deg en video – en meget inspirerende video om kundefokus:

Johnny lærte oss nøyaktig hva vi må gjøre ikke sant? Jeg får klump i halsen hver gang jeg ser denne historien.

Så, fire ting som preger utmerktet kundeservice:

  1. Levere som forventet. Dette er minstekrav.
  2. Levere mer enn forventet. Dette er også et minimumskrav. Det er et tøft marked og alle leverer litt mer.
  3. Levere med glede. En handel må være komfortabel for kunden og gjøre ham fornøyd.
  4. Om du leverer med begeistring. Kun når du klarer dette vil kunden garantert komme tilbake. Du må forsikre deg om at kunden er overrasket og liker å snakke om deg for andre. Som Johnny gjorde…

Les mer om kundefokus her: http://www.vieralleledere.com/lederutvikling-produktivitet.html

Tagged with:
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: